Preturile afisate pe site sunt preturile finale, valoarea TVA fiind 0% .
Pasii pentru realizarea unei comenzi sunt urmatorii:
1. PLASARE COMANDA
Comenzile se fac prin completarea Formularului de contact.
Se va specifica:
- produsul ales
- cantitatea dorită
- datele de facturare (nume si prenume, adresa de facturare)
- adresa de livrare
- numarul dvs de telefon
2. CONFIRMARE DIN PARTEA SAFE SOLUTION
Dupa ce ati efectuat comanda, veti fi contactat(a) de catre S.C. SAFE SOLUTION INVEST S.R.L. pentru confirmare si disponibilitate. O comanda neconfirmata telefonic, se anuleaza in 3 zile.
3. EFECTUAREA PLATII
Plata se va face in lei, in contul bancar al S.C. SAFE SOLUTION INVEST S.R.L.
IBAN: RO69BTRL04501202M55780XX, cont deschis la Banca Transilvania – Sucursala Victoriei
Cod SWIFT: BTRLRO22
CUI 30859061, J40/12727/2012
4. LIVRARE
Livrarea se face prin curierat “usa la usa” , dupa inregistrarea platii integrale a produselor in contul bancar al S.C. SAFE SOLUTION INVEST S.R.L. Costul aferent transportului se va calcula de catre firma de curierat in functie de greutatea coletului, plata acestuia facandu-se la destinatar.
ATENTIE: Potrivit legislatiei in vigoare, tesaturile la metru, taiate dupa specificatiile clientului, nu se pot returna!
Observatii:
- In cazul comenzii serviciului de masurare a campului electromagnetic in Mun. Bucuresti, plata se va putea efectua si dupa realizarea serviciului.
- In cazul prestarii serviciului de masurare camp electromagnetic in afara mun. Bucuresti, costul serviciului va fi suplimentat de costul aferent deplasarii.
- Toate produsele vor fi ambalate corespunzator in vederea mentinerii calitatii acestora pe durata transportului.
- Achizitionarea si comandarea produselor de pe site-ul www.safesolution.ro implica faptul ca ati luat la cunostinta si acceptati acesti Termeni si conditii.
Fii la curent cu noutatile prin Facebook!